Emmas

Det ser åtminstone kärleksfullt ut...

Publicerad 2012-11-01 07:00:00 i Kreativt,

Våra kaniner är så himla söta och snälla, men vi bryr oss så lite om dem sen vi skaffade hund. Egentligen skulle de behöva komma till ett bättre hem, till någon som ger dem kärlek på riktigt! Så är det någon som vill adoptera två kastrerade dvärgkaniner, så hör av er! De är vana att bo ute året om och de är ungefär sex år gamla.
 
Illustrationen har jag gjort i photshop, med ett foto som förlaga. Jag är jättenöjd med kaninen, men inte helt nöjd med tjejen. Fler bilderpå temat kärlek hittar ni hos Smäm!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-11-01 14:36:31

Vad fin! Kärleken till djur är på något vis den "renaste". Inget krångel :)

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Publicerad 2012-11-01 15:19:26

ohh såå snyggt!

Svar: Tack!
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela