Emmas

En jämn kamp i temautmaning Vattendroppar

Publicerad 2013-03-01 14:30:00 i Kreativt, Siri,

 
Temautmaning på Nikonforum alltså. Det enda man vinner är äran, men inte desto mindre är det roligt att det är några som röstar på min bild i den hårda konkurrensen! Det här är mitt bidrag.
 
Egentligen hade jag tänkt ha en naken kvinna bakom vattendropparna, men ingen av mina fotomodeller ville ställa upp på det, och deras pappa tyckte också att det var en synnerligen dålig idé. Men jag tror att det kunde ha blivit en vinnarbild!
 
Vem vet det kanske blir en vinnarbild ändå? Det är som sagt jämnt i omröstningen. Just nu är det tre bilder som har fått fler röster, men de har bara en röst mer, vad som helst kan hända...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela