Emmas

Pride-paraden i lördags

Publicerad 2014-08-04 20:00:19 i Allmänt,

Oojojoj, det tog aldrig slut! ALLA ville tydligen vara med och visa sitt stöd (vilket naturligtvis är trevligt!). Det lär ha varit 60.000 deltagare, varav jag tror att SSU stod för en tredjedel...
 
I år var det en lite mer politisk parad - mer av ett demonstrationståg - än sist jag var inne och tittade. Men framförallt handlade det förstås om glädje och kärlek, något som jag har försökt fånga i mina bilder.
 
Det blev 237 stycken... de flesta är bortrensade, här är ett urval av de som fick vara kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela