Emmas

Jag skulle verkligen vilja kunna spela gitarr eller piano

Publicerad 2014-11-13 17:44:00 i Alida, Kreativt,

Därför har tvingat mina döttrar att gå på musikskola: Alida spelade gitarr i flera år, och Siri två terminer piano. Numera spelar Alida pod-casts (eller vad det heter) på sin mobil, och Siri spelar youtube-videos på sin laptop.
 
Akvarellen ovan är från ett foto av när Alida spelade gitarr, på fotot var hon 13 år men på min tolkning ser hon mer ut som hon gör idag, när hon är 18. Det blir som det blir när jag målar!
 
Titta in hos Smäm om du vill se fler illustrationer på temat musik!
 

Kommentarer

Postat av: Elin Erikson oljemålning

Publicerad 2014-11-13 21:45:14

Fin <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela