Emmas

Tre av tre tjejer i familjen äter numera Levaxin

Publicerad 2014-10-30 16:40:03 i Kroppen,

Förutom att mina båda döttrar äter Levaxin (underproduktion av sköldkörtelhormon) så gör jag det också, från och med idag. Jag ser fram emot att bli piggare, gladare och mer energisk, och inte minst att förbättra mina sportsliga prestationer (cykel, löpning och simning) eftersom tiderna har stått helt stilla senaste halvåret trots flitig träning.
 
Målet är naturligtvis i första hand att slå min egen tid från i år på Saltarö Ultimate nästa sommar.
 
Istället för att lägga upp en bild på min medicinburk lägger jag upp en länk till ett program där min läkare vinner över Filip och Fredrik för ja, jag är så pinsam att jag googlar på min läkares namn. Och jag undviker noggrannt att skriva ut hans namn här, eftersom det kan tänkas att han googlar sitt eget, och det vore piiiinsamt om han hittade detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela