Emmas

I morgon kommer Alida hem

Publicerad 2011-08-04 19:59:18 i Alida,

Och på lördag kommer Siri! Jag är förvånad över mig själv hur mycket jag längtar efter dem, och att jag faktiskt är/har varit orolig för dem. Oftast brukar jag tycka det är rätt skönt när de är borta...

Säkert har det att göra med den senaste tidens händelser - Alida är ju på ett ungdomsläger på en ö. Och jag tänkte automatiskt på Siri när jag hörde talas om den 11-åriga flickan som blivit avslängd från ett tåg på en främmande ort.

Siri har heller ingen med diabeteskunskap i sin närhet denna vecka, utan är helt och hållet utlämnad till att ta hand om sig själv. Om jag inte trodde det skulle gå bra så hade jag inte släppt iväg henne. Men visst tänker jag på vad som kan hända. 



I förrgår bytte Marimekko profilbild på Facebook, jag blev lite besviken att de inte längre hade Alida som profilbild, men idag la de i gengäld upp den här bilden från sin höstkollektion. Även deras "header" på hemsidan är bytt, från en sommarbild med Alida till en höstbild med Alida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela