Emmas

Omslagsflickan

Publicerad 2011-08-19 12:14:16 i Alida,

Hittar plötsligt ett magasin från Marimekko med Alida på omslaget! Måste erkänna att jag tycker att detta är jättecoolt.

Alida på Marimekkos omslag

Jag har inte sett magasinet "på riktigt",  bara på nätet. Hon är med på en bild inne i tidningen också. Och på flera stora bilder i höstnumret.

Nu måste jag se om jag kan komma över tidningarna i pappersversion, så jag kan lägga dem till samlingarna. Det börjar faktiskt bli några stycken nu, Damernas Värld, Metro, Frida, Stockholm Fashion Week Magazine...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela