Emmas

Blåsippor ute i backarna står

Publicerad 2012-04-20 17:03:16 i Kreativt,

Idag är det kallt och snöblandat regn. Men det är ändå vår, i alla fall  på min torsdagsbild, som denna gång kommer först på fredan...



Jag och mina tjejer hade skapande kväll igår, satt runt köksbordet och målade akvarell på temat "I skogen". Temat tog vi från Smäm som har valt veckans torsdagstema.

Tyvärr var det sent när vi blev klara, och då var färgen fortfarande för blöt för att scanna. Så jag blev en dag försenad.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2012-04-20 18:50:19

Fint! Nu ligger den uppe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela