Emmas

Snyggaste tjejen i stan

Publicerad 2012-02-02 15:33:29 i Alida,

En ny modesida på internet har sett dagens ljus, Projection, en massa fina bilder på Alida finns det där, jag lånar denna:


Foto Beata Cervin; Styling Hilda Sandström

Dessutom blev hon utnämnd till "model of the day" på webbsidan All About Models häromdagen!

Och nästa vecka tror vi att vi kommer att kunna se bilder där hon visar kläder åt en designer som är med och tävlar om utmärkelsen "Årets Rookie" i samband med Stockholm Fashion Week. Jag tänker i alla fall slinka in på Drottninggatan 81B tisdag eller onsdag nästa vecka och titta på bilderna som presenterar kandidaten "Voluptuous Morality".

Jag försöker låta bli att skryta över mina döttrar, men det är inte lätt när man är så himla stolt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela