Emmas

Om man är många som hjälps åt så går det fort att duka av...

Publicerad 2012-01-05 16:22:46 i Kreativt,



I går kväll invigde jag stativet jag fick i julklapp. Det är rätt så mycket bättre än mitt gamla. Jag hade inget speciellt att fota, utan ställde helt enkelt upp kameran i köket medan jag dukade av middan.



Det här stativet har en platta som man skruvar fast under kameran och sedan kan man fästa den på stativet med ett snabblås. Dessutom har den ett handtag som man kan hålla i för att vrida kameran, och när man inte vrider så sitter den still! Och så har det gummifötter som inte glider på parketten. Jag är så nöjd. Tack Mats och Alida!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-08 22:18:43

Bra kvinna reder sig själv! Nu kommer du väl aldrig mer få nån assistans i hemmet. Cool bild i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela