Emmas

Dagens sammanträdesklotter blev lite mer ambitiöst än vanligt

Publicerad 2012-03-08 17:06:14 i Kreativt,



För jag kom på att jag skulle kunna lägga upp det på bloggen på torsdagstems Lycka. Fritt fram för tolkning om det är en nattlig skogsutflykt med hunden som är lycka, eller om det är att sitta på en konferens på Djurönäset och klottra.

Ritat med kulspetspenna på baksidan av en randigt konferensblock, avfotograferat med mobilen. Kvalitet därefter.

Fler tolkningar av Lycka hittar du hos Smäm

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-03-08 19:40:06

Skogen gör mig lugn. Fast också rastlös. Märklig kombination. Gillar din tecknarteknik.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela