Emmas

Idag har jag och Siri tapetserat

Publicerad 2012-05-06 22:33:29 i Siri,

Förra helgen fixade i underlaget, en så kallad easy cover - det är istället för att bredspackla när man har ett ojämnt underlag. Det var lite otäckt, för den var av glasfiber och den stacks, det kliade överallt efteråt.



Fondväggen gick relativt snabbt och lätt att få till, och det blev så snyggt! Självklart har Siri valt tapeten, som heter Duro Galleri Om natten. Jag var lite skeptisk... men nu tycker jag den är kanon!





Återkommer med bilder på det färdiga resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela