Emmas

Jag trodde två av mina favorit-blogg-utmaningar hade lagt ned...

Publicerad 2012-05-07 17:10:00 i Hus,

... Veckans Hus är nedlagt, men torsdagstema lever - Hurra!

Veckans torsdagstema är karikatyr av en känd person. Hm, inte min satarka sida, men jag ska göra ett försök.

När det gäller Veckas Hus funderar jag på att försöka dra igång en mindre ambitiös version: De som vill är med, man turas om att hitta på vilket tema det ska vara, ingen resumé.

Vad tror ni om det?

Vi skulle kunna börja denna vecka, senast söndag, med temat

MINIATYRHUS

Fågelholk, dockskåp, lekstuga...

Hoppas att nån vill vara med! Lämna en kommentar till detta inlägg i så fall, så lägger jag upp länkar till de som är med i mitt bidrag på söndag.

Kommentarer

Postat av: Leena

Publicerad 2012-05-11 06:10:06

Kul initiativ! Miniatyrhus kan jag dock inte göra något inlägg på, kommer inte på något som passar. Men jag följer vad som händer här!

Ha det så gott!

Postat av: Anki

Publicerad 2012-05-11 06:57:01

Bra tanke, men kanske ett annat namn på temat? Hedwig har ju sin sida Veckans hus kvar och kanske får hon idén att fortsätta...

Jag är intresserad att vara med - det är kul med hus :)

Hör av dig!

Postat av: Christina

Publicerad 2012-05-11 19:03:46

Hej!

Jag deltar gärna men kanske som Anki säger annat namn på temat och hur det skall organiseras. Turas om att vara värdar eller ha en gemensam site (som Sunday Shadow har) och turas om med temat?

Är gärna värd ngn gång i månaden.

Har dessutom lagt upp ett inlägg om ett miniatyrhus i full skala som jag gick bort och fotograferade i veckan. Ta gärna en titt på Ebbas hus och ha en skön helg alla!

Postat av: Hedwig

Publicerad 2012-05-12 19:14:22

Hej Emma, du får gärna köra vidare på ett hus-tema, men låt namnet Veckans hus förbli mitt. Jag har ju bloggen kvar och skall fortsätta skriva där när jag mår bättre.

Jag är så ledsen över att göra mina deltagare så besvikna och ledsna, men just då fanns ingen ork att jobba vidare. Så kan det bli ibland.

Kram till dig och alla andra. / Hedwig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela