Emmas

Motionsspår med viadukt

Publicerad 2013-08-12 10:31:00 i Allmänt,

Vi stannade och åt på Surahammars golfklubb, jag tog med hunden på en liten promenad och hittade motionsspår med avancerad korsning:
 
Det är alltså motionsspår både över och under den lilla bron. Tyvärr var viadukten i rätt dåligt skick, jag skulle hellre springa bredvid. Spåren verkade inte välanvända, så risken för krock med motionärer på det korsande spåret kändes inte överhängande.
Själva spåren såg i alla fall inbjudande ut! Tyvärr lär det knappast bli aktuellt med någon löparrunda i Surahammar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela