Emmas

Finn ett fel

Publicerad 2014-09-18 13:52:00 i Kreativt,


Här är mitt bidrag till veckans torsdagstema - "Finn ett fel".
 
Fler bidrag hittar ni hos Bokkei.
 
På instagram taggade jag min bild med alla fåglar som finns på teckningen. När jag sedan sökte på taggarna hittade jag MÅNGA fel. Till exempel hittade jag bilder på domherrar som var taggade som rödhake, större hackspett som var taggad som spillkråka, och när jag sökte på #skogsduva fick jag upp fler bilder på ringduvor än på skogsduvor. Svenskarna är inte så bra som de tror på fåglar, åtminstone inte de svenskar som håller till på instagram. Själv är jag natuligtvis ofelbar. (Men kvaliten på min teckning efter inskanning blev inte så bra. Kom och hälsa på så får du se det fina originalet, för det tänker jag sätta upp på väggen!).

Kommentarer

Postat av: Sandra Wikström

Publicerad 2014-09-18 16:25:48

Urfin bild! Grävlingen ser finurlig ut :)

Svar: Tack!
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela