Emmas

Festplanering pågår och märkliga vårkänslor

Publicerad 2005-04-12 12:20:55 i 40-årskris,

Nu har jag börjat så smått att skriva ner vilka som kan tänkas vilja komma och fira min 40-årsdag, och leta efter festlokal. Karaokemaskinen är bokad! Jag är nervös! Härom natten drömde jag att festen gick av stapeln, ett 20-tal gäster kom, det fanns ingen mat, ingen musik, bara en tråkig tipspromenad och när den var avklarad satt alla och tittade på mig och undrade vad som skulle ske och jag hade inget att komma med! Puh, vilken mardröm!!

 

I morse läste jag Anne Haavistos kolumn i City. Hon är bra tycker jag, jag känner ofta igen mig i hennes funderingar. Så även i denna, som handlar om märkliga vårkänslor.

Kommentarer

Postat av: Enar

Publicerad 2005-04-18 14:15:17

Inget ont om tipåspromenader. Det är ju det som skiljer EFS-bröllop från "riktiga" bröllop här uppe. De "riktiga" har ju dans och sprit.

Här tänkte jag länka til ltvå bidler av dig på olika tipsprommisar, men hittade bara en bild.

Postat av: Enarigen

Publicerad 2005-04-18 14:15:50

Kravar som en skråka gör jag också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela