Emmas

Draw Something 2

Publicerad 2013-04-08 20:07:00 i Kreativt,

När jag nu har som målsättning att ägna mindre tid åt att spela spel, på dator och mobil, och mer tid åt kreativa saker som att teckna och måla - hur ska jag då förhålla mig till "Draw Something"?
 
Så sjukt kul, jag älskar det här spelet! Nu har jag spelat nästan hela helgen... Men jag har i alla fall lyckats hålla mig från att spela på arbetstid!
 
Vad sägs om mina tolkningar av bårhus, regnkappa, kickboxare och pyjamas? Det är grymt svårt att rita detaljerat med en trubbig penna på den lilla telefonskärmen... Jag kommer att bli bättre!

Ett handskrivet kuvert med vacker skrivstil och många frimärken

Publicerad 2013-04-07 11:42:00 i Allmänt,

...fick jag i brevlådan här om dagen. Det är inte ofta jag får det numera, och jag blev gald och nyfiken,vem kunde det vara från?
 
Brevet kom från en ungdomsvän till mina föräldrar. Våra familjer umgicks under 60- och 70-talen och jag har träffat dem många gånger, men inte sedan jag var tio år, när vi flyttade från Stockholm till Jämtland, tror jag. Bibbi frågade hur det är med pappa, hon hade inte fått julkort de senste två åren, och hon berättade lite om hur hon och Björn och deras barn har det nu för tiden. Nu ska jag se till att svara!

Lina syns verkligen överallt just nu!

Publicerad 2013-04-03 19:47:00 i Allmänt,

I kampanjen för Sollentuna Centrum har vi sett henne i broschyrer vi fått i vår brevlåda, i lokaltidningen, på en helsida i Metro och på förstasidan i Aftonbladet-appen, förutom storbilder i Centrum:  
När jag var på Indiska i torsdags var det jättebilder på en leende Lina vart jag än vände mig.
 
Om hon gör som hon pratar om och avslutar sin modellkarriär nu, så gör hon det när hon är på topp! Men det är inte första gången hon säger att hon ska sluta...

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela