Emmas

Månd 18 april vikt 64,5 kg

Publicerad 2005-04-18 08:30:12 i Kroppen,

Trots ingen motion på hela förra veckan, tack för det! När jag skriver ingen motion syftar jag på "ombytt träning", däremot har jag gått en hel del (i jobbet och på väg hem) och badat och spelat basket och hoppat hopprep med tjejerna. Nu har vi nämligen, på Alidas initiativ, kommit överens om att göra något "sportigt" varje eftermiddag. Siri har blivit riktigt duktig på att hoppa långrep, även Alida artar sig bra, och roligt har vi. Det jobbigaste är att springa efter Siri när hon cyklar... Hon är nämligen väldigt feg, och trots att hon egentligen kan själv vill hon INTE cykla utan att mamma eller pappa springer bakom och håller i "pinnen". Pinnen var för övrigt Alidas skidstav och den gick av i går.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela