Emmas

Månd 24/1 vikt 66 kg

Publicerad 2005-01-24 13:53:44 i Kroppen,

och därmed har jag nått min åtgärdsgräns och måste hålla igen lite under veckan som kommer! Min viktgräns har jag för 15 år sedan satt till 68 kg. Så länge jag inte bygger muskler utan kilona sitter där midjan borde sitta försöker jag hålla mig under 66 kg - vilket en del tycker är för lite med tanke på att jag är 179 cm lång. Men jag har smala ben och liten rumpa och går jag upp i vikt är det bara mage, och eftersom jag inte trivs med mage försöker jag hålla mig smal i stället.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2005-01-27 00:33:43

Vad du är duktig och kämpar på... både med blogg och gympa! Jag har planer på att genomföra min första Tjejvasa om en månad, men träningsförutsättningarna kunde vara bättre (var är snön??). Det är inte bra med vinter... mindre träning, mer choklad...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela