Emmas

Bilder från påsken

Publicerad 2005-05-04 08:29:09 i Allmänt,

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera hemsidan i vår - jag gjorde ett försök men det föll på att jag inte lyckades ladda upp bilderna från påsken till servern. Men i går kväll gjorde jag ett nytt försök och då funkade det. Då blev det istället försent för att fräscha upp förstasidan där länken ska ligga... Den förstasida jag hade gjort, men inte publicerat, börjar med "Nu blommar krokusen i vår rabatt...." och ett fint kort på krokus i motljus. Men de har ju blommat över för länge sen, så det kändes ju inte så kul att lägga ut! I kväll ska vi packa för att åka till Danmark över Kristihimmelsfärdshelgen, så det är tveksamt om jag hinner ägna mig åt hemsidan de närmaste dagarna heller. Här kommer i alla fall påskbilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela