Emmas

Flicka med pärlörhänge

Publicerad 2005-11-23 10:58:21 i Knoppen,

heter en bok av Tracy Chevalier. Jag köpte den och en liten trave andra böcker när vår bostadsrättsförening hade bok-loppis för några veckor sedan. Jag hittade flera böcker som jag hört talas om och tänkt att jag ska läsa, och det här var en av dem. Den var precis så bra som jag hade förväntat mig! Jag hittade en annan recension som säger ungefär vad jag skulle ha sagt, så jag länkar till den istälet för att skriva själv: http://www.bostream.nu/bokmarkt/bocker/flickamedparlorhange.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela