Emmas

Vår lilla sångfågel

Publicerad 2005-11-28 21:19:40 i Allmänt,

Alida var tillräckligt bra i halsen för att sjunga i kyrkan både i söndags och fredags. I söndags var jag där och det var så vackert så jag fick tårar i ögonen när körerna sjöng sina adventssånger. Och när församlingen fick delta i Hosianna Davids son tog jag i för fullt och kom ihåg hur härligt det är att sjunga i kör.

Men det roliga är att i fredags sjöng Alida och hennes två kompisar Diana och Linn så bra att de blev tillfrågade om att delta i ett luciatåg på etnografiska museet! Vilket de naturligtvis gärna vill.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2005-11-29 15:56:03

Vad kul!!! När ska vi komma till Etnografiska?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela