Emmas

Efter att pliktskyldigast ha stressat iväg till kyrkan

Publicerad 2006-12-03 21:45:55 i Alida,

för att lyssna på adventskonserten med Alida och de andra i kören, blev jag alldeles överväldigad av hur fint det var, och av tacksamhet över vilka söta och duktiga barn jag har och hur bra jag har det över huvud taget, och av den härliga känslan av att få sjunga Hosianna med kören och alla andra i den fullsatta kyrkan. -Var glad, var glad, och tacka din herre och gud!

Förmiddagen hade jag tillbringat i Skogås rackethall där Alida spelade fem matcher i ungdomsserien. Det är kul faktiskt för man spelar i lag, klubbarna mot varandra, en tjejdubbel, en killdubbel, en tjejsingel, en killsingel och en mixeddubbel. Alida hör inte till de bättre i laget, men det är bra stämning i gänget och hon har växt som person, tidigare tappade hon sugen när hon var sämre men nu kämpar hon och gör sitt bästa och jag är imponerad av henne! Som person snarare än som badmintonspelare, men det är ju det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela