Emmas

Bäst som vanligt!

Publicerad 2006-05-19 17:29:09 i Siri,

Denna vecka har det varit uppspelning för Alidas gitarrgrupp och för Siris teatergrupp. Gitarristerna spelade mycket vackert (det är faktiskt klart njutbart med gitarr på den nivån, jag är glad att min dotter inte spelar blockflöjt eller fiol). Teatern var inte lika njutbar, ett gäng nervösa 6-8 åringar som mumlade och fnissade och vände ryggen mot publiken. Men Siri var överlägset bäst! Uttalade sina repliker klart och tydligt och ägnade sig åt äkta skådespeleri med tonfall och kroppsspråk.

Denna vecka har hon också varit på fotbollsskola för första gången, och jag måste erkänna att då var hon inte bäst... Men hon verkade ha roligt i alla fall.

Tyvärr hade jag inte kameran med mig vid något av tillfällena vilket grämer mig eftersom jag hade jättefina lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela