Emmas

Idag har jag cyklat till jobbet på 45 minuter

Publicerad 2006-05-10 12:06:04 i Allmänt,

...och därmed uppnått ett mål! Hur ska jag fira det?

Fantastiskt hur fort det går att träna upp sig, här kommer två andra resultat av de senaste veckornas cyklande:
1. Jag cyklar nu upp för de två jättebackar där jag i början fick ge upp och leda cykeln mer än halva vägen.
2. Mina tightaste jeans var i morse tightare än någonsin runt låren - och jag har inte gått ner i vikt trots att jag har tränat så mycket de senaste veckorna. Detta tolkar jag som att jag har fått större muskler - kan det stämma på mindre än en månad?? Eller har jag helt enkelt blivit fetare? Men jag brukar ALDRIG lägga på mig runt låren, bara magen, och den är inte större än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela