Emmas

Kommentarer

Postat av: Enar

Publicerad 2006-09-13 16:48:17

Hej kamrat kusin!

Har ni gjort livsstilstestet på DN.se också, inte bara politiken utan huruvida man joggar lika mkt som en folkpartist? Själv måste jag börja köpa kalsonger oftare, min livsstil är 77% kd och 37% v...

Postat av: Emma

Publicerad 2006-09-15 15:36:59

Jag lever som en folkpartist och köper lite underkläder. Köper vänsterpartister och miljöpartister mer underkläder?

För övrigt var jag osäker på om resor mellan Stockholm och Ramsberg skulle räknas som resor inom Europa och om resor med pendel- och tunnelbanetåg skulle räknas som tågresor?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela