Emmas

Våra önskelistor

Publicerad 2007-12-03 20:49:02 i Allmänt,

Siris önskelista

Sims2djurliv

Tamaguchi

Gosedjur

Böcker

Klänningar

Wii spel

Sims2arbetsliv

Wii kontroller

Sims2prylpaket


Alidas önskelista

Digitalkamera

Sims2jordenrunt

Wii spel

Kläder

Böcker

Väska typ den på bilden

Singstar

Nyckelbandsklocka

image38
Jag och Mats önskar oss en vedkorg (som man också kan bära ved i) och brasredskap. Bokmalar som vi är vill vi gärna ha böcker. Dessutom kan jag tillägga att flickorna kan få eventuella Sims-spel ihop och att Siri har storlek 140 och Alida 158. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela