Emmas

Kommentarer

Postat av: pappa B

Publicerad 2007-03-10 20:45:29

Det låter hur gott som helst. Detta är beviset på att man kan om man bara vill. Tänk att snittsla till falukorven med pepparkasformen och sedan färga spagettin rosa. Det var banne mig 100% bra. Jag skall köra julgransvarianten till polarna och färga spagettin illgrön. Tusen tack för tipset. Du har en trevlig blogg med bra bilder dessutom
Ha det så bra
pappa B

Postat av: pappa B

Publicerad 2007-03-12 11:19:41

Hej Emma, du är utmanad?
Var snäll och kika in på min blogg så får du veta mera.
pappa B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela