Emmas

När katten är borta lägger råttan in bilder på hemsidan?

Publicerad 2007-09-25 22:32:50 i Allmänt,

har jag nu uppdaterat hemsidan med en massa bilder från sommaren. Alidas sida är också uppdaterad, med bland annat ett bildspel som hon har gjort.

Mats är på tjänsteresa en hel vecka, jag passar på att skapa ordning och reda i alla kataloger. Han tycker jag är så tråkig när jag sitter vid datorn på kvällarna så det är bäst att köra hårt när han är borta!

För övrigt kan man konstatera att folk jag känner i väldigt liten utsträckning finns på Facebook och det retar mig förstås eftersom den som har flest vänner på Facebook när han dör vinner. Jag har efter en vecka färre än Kerstin, 68, hade efter 2 dagar.

Kommentarer

Postat av: Enar

Publicerad 2007-09-26 18:29:14

Mä! Mats fina skägg är borta! Att skaffa bara sommarskägg är lika oansvarigt som sommarkatt.
Och inga bilder på PerochAgnetahuset?

Postat av: Emma

Publicerad 2007-09-26 20:50:31

Jag har ju inte sett PerochAgnetaHuset ännu, bara på Hemnet och där såg det grymt fint ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela