Emmas

Det verkar vara slutsprunget för mig

Publicerad 2008-08-26 21:34:06 i Kroppen,

åtminstone blir det ingen tjejmil på söndag för jag har ont i ett knä. Det började förra söndagen när jag var ute och sprang. Sedan hade jag lite ont hela tiden, men gav mig ändå ut igen på tisdagen, jag vill ju vara duktig och träna! Idiot! Nu har jag riktigt ont hela tiden, och mest när jag går i trappor eller backar. Att springa är inte aktuellt.

Jag som har varit så duktig oh sprungit tre gånger i veckan sen vi om hem från Italien, och det kändes så himla bra, både orken och farten var nu på slutet vad som krävs för att springa tio flacka kilometer på en timme och jag är jättelessen att det inte blir "upp till bevis" nu när jag är på topp! Hoppas bara att det går över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela