Emmas

Årets önskelistor, på allmän begäran:

Publicerad 2008-12-07 19:52:40 i Allmänt,

Siri
1. FunKeys startset
2. Sims fritidsliv
3. Sims lägenhetsliv
4. Sällskapsspel
5. LasseMaja Kyrkomysteriet (bok)
6. Stövlar storlek 35-36
7. Rysare, spökböcker
8. En hund!
9. Gosedjur
10. Råttatouill (film)
11. Musik-CD
12. Rockmusik-CD

Alida
1. Kläder (hon är 166 cm lång och smal)
2. Örhängen
3. My Sims Kingdom (Wii-spel)
4. Massagedyna
5. Katy Perry One of the boys (CD)
6. Bättre minneskort till mobilen (har nu 256 MB SanDisk M2)
7. Presentkort på Kicks, Gina Trikot eller H&M
8. Något att ha på min tomma vägg
9. Halsband

Båda påpekar att ordningen inte speglar hur gärna de vill grejerna.

Mats
"...ehh....   Jo, jag vet, ett hopprep med kullager"

Emma
1. Böcker
2. Örhängen
3. En sån där stor boll som man kan ha när man tränar och/eller gummiband; gärna med tillhörande tränings-DVD
4. Halsband
5. Mer böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela