Emmas

Utbyta kroppsvätskor och andra utsöndringar

Publicerad 2008-03-19 22:42:16 i Allmänt,

Jag berättade för sällskapet i lördags att när jag och Mats hade varit ihop ett tag frågade min svåger:

-Hur långt har ni kommit i ert förhållande, har ni börjat fisa i samma rum?

Och min syster lade till:

-Och har ni börjat klämma pormaskar på varandra?

Detta fick David att konstatera att "utbyte av kroppsvätskor" är ett ganska lågt mått av intimitet, något de flesta av oss gör ganska tidigt i ett förhållande. Det är när man slutat genera sig över de gasformiga och fasta utsöndringarna som man verkligen är intima.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-23 17:13:08

Ha ha ha ha, upplysning som roar!!! Få fler läsare till din blogg:
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=capricornia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela