Emmas

Fotopromenad med utställning som målsättning

Publicerad 2009-12-12 20:18:50 i Allmänt,

Alida, Jenson och jag var ute på en fotopromenad idag.  Målsättningen var att ta några bilder som är tillräckligt bra för att vi ska kunna ta med dem till Galleri Kontrasts utställning Mitt Stockholm. Där får alla som vill lämna in bidrag - men vi har fått en personlig inbjudan (jag och Alida, inte Jenson). Anledningen till det är att vi är kompisar med Erika som

A, vet att vi gillar att fotografera, och
B, jobbar på Galleri Kontrast.

Vi orkade inte åka in till stan, men Sollentuna är ju också Stockholm (?). Vi tog massor av bilder. Det är väl inga som är superlyckade, men några som är tillräckligt bra för att vi ska kunna visa upp dem för en "jury" utan att skämmas. Om vi inte blir antagna så överlever vi. Det är jättesvårt att välja ut vilka foton som ska få chansen. Siri och Mats tycker att den här är bäst:
Kaja på busskurtak
Fler foton finns på bildsidan - kika gärna och återkoppla vilka du tycker är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela