Emmas

Jag har investerat i en grymt snygg elljusstake

Publicerad 2009-12-01 22:13:42 i Allmänt,

snygg elljusstake som speglar sig i fönstret
Jag har fått för mig att jag inte vill ha en trappstegsformad utan en rak modell, kanske för att vi hade det hemma när jag växte upp. De allra flesta som säljs är trappsegsformade och dessutom plottriga med svarvade ljusshållare och små ljusmanchetter. Inte min stil. Men den här, visst är den den fin! Kommer från Markslöjd och jag hittade den på ICA Maxi för 299 kronor. Blir min blogg sponsrad nu när jag gör reklam? Jag har ju trots allt runt fem och ibland över tio besökare per dag...
Bilden får vara min representant i veckans tisdagstema "speglingar".

Kommentarer

Postat av: Thorgun

Publicerad 2009-12-02 12:36:54

Stilrent är snyggt, och ljus som speglas äe alltid trevligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela