Emmas

Frisyrfunderingar

Publicerad 2009-11-12 10:09:01 i Allmänt,

Tre jobbarkompisar till mig har klippt lugg senaste veckorna (fast tjejen till höger på denna bild är inte är en av dem, hon har haft den här frisyren längre). De är jättesöta! Och lite trendiga.
Mikaela, Juliana och Camilla

Fast Lina, som är min referens här i världen när det gäller skönhet, mode och trender, har nyligen avvecklat sin lugg. Så att alldeles trendigt är det nog inte.
Lina med lugg                                     Lina utan lugg
Lina med lugg (från ellos.se)       Lina utan lugg (från nelly.com)

Men jag då? Frågan för min del är inte i första hand lugg eller inte, utan "kort" eller "jättekort". Just nu är jag långhårig - för att vara korthårig alltså. Ska jag stå ut med det och försöka få till en ny, "riktig" och något längre frisyr på sikt, eller ska jag kapa av det och ha helkort hår som vanligt??

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-12 13:03:37

Jag tycker nog du är snyggast i jättekort.



(Bloggar du på arbetstid?!)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela