Emmas

Nu har jag gett min gamla hemsida en "make-over"

Publicerad 2009-11-14 20:23:47 i Allmänt,

I torsdags när jag var hemma med Siri, som hade ont i magen, tog jag itu med att göra en flik för Jenson på vår familjesida.

Insåg att jag var hjärtligt trött på hemsidans utseende, och snart var jag igång med att göra om hela designen. Idag har jag fortsatt och är nu klar med "huvudsidorna".

Vill förstås att den ska få besök, så det inte är bara jag själv som får njuta av resultatet ! Varsågod att titta hur det blev!

Återstår att överföra alla "undersidor" till den nya desigene, men nu måste jag nog gå och göra familjen sällskap framför tv:n och godisskålen, om jag tillbringar all min tid framför datorn har jag väl snrt ingen familj att berätta om på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela