Emmas

Är det där min dotter?

Publicerad 2010-04-15 17:10:49 i Alida,

I gårkväll stod jag och Jenson vid pendeltåget för att möta Alida som var på väg hem efter en plåting. Ingen Alida syntes till på perrongen, men så var det en krullhårig tjej (med massor av smink men inga glasögon) som vinkade åt mig.
Var är Alida och vem är den där krulliga tjejen?
Det roligaste är att inte heller Jenson kände igen henne. Han gick skeptiskt fram och nosade på henne, innan han började vifta på svansen och hoppa.

Uppdaterat 17 april: Jag är rätt nöjd med min teckning, men nu har Alida lagt in fotografier på sin blogg så där kan du se hur hon verkligen såg ut!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2010-04-17 15:07:01

Hej! Jag såg bilderna på Mikas! Så snygga! Många glada hälsningar från en avundsjuk kusin och hela familjen ( + Shakira )!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela