Emmas

Barnasinnet i behåll

Publicerad 2010-04-07 20:55:16 i Alida,

I går var jag ledig på eftermiddagen för jag och Alida hade en massa ärenden att uträtta. Vi var på läkarkontroll (Alida), shoppade (båda provade kläder men det köptes bara till Alida), beställde nya pass (båda), tog körkortsbild (jag), fikade (båda) och provade ut kontaktlinser (Alida). Och det var vår i luften och vi höll på och larvade oss, som här när Alida lekte skyltdocka, och det var riktigt mysigt!
Skyltdockor

Fler bilder på temat barnasinne hittar du här!

Kommentarer

Postat av: Josefin ♥

Publicerad 2010-04-09 16:01:41

Ja tycker själv att det är väldigt roligt :)

Sandra födde Emil den 1/1. första dagen på året! :D hehe inte illa! :P



Ja det ska jag göra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela