Emmas

Skönheten ligger i släkten

Publicerad 2010-02-04 17:29:36 i Alida,

...men ska jag vara ärlig så är det väl snarare i Alidas pappas släkt som generna finns, än i min. Här är Alidas första bild från Mikas modellagentur och hennes kusin Linas första bild. Båda är 13 år på bilderna, men Lina är idag 22 medan Alidas bild är alldeles nytagen.

Bildkvaliten är inte den bästa, sitter vid jobbdatorn och här är "Paint" det enda program jag har för bildbehandling. (Nej jag bloggar inte på arbetstid, jag har faktiskt flexat ut men sitter kvar för jag ska på en annan grej i city som börjar 18.30). Synd att Alida har året uppsatt (för håret är kanske det som är allra mest lika) och att bilderna har så olika färgton. Fina är de i alla fall, båda två!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-04 22:41:20

Det var det fräckaste! Men du verkar ha rätt...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 09:08:56

Ja, verkligen fräckt. Vad är det för fel på skönheten i vår släkt?!

Postat av: Beppe

Publicerad 2010-02-09 20:53:38

Din dotter är mycket fin!

Hoppas det funkar bra för henne med Mikas modellagentur. Mika är en superkvinna! Våra goda vänner, som också bor i Helsingborg, och Mika är goda vänner. De tillbringar alltid sommarsemester på samma strandbad på adriatiska kusten i Italien. Mika med familj är nästan varje år oss dem på gåsemiddag här i Helsingborg, i år och några andra gånger var också vi med med matlagning och festande. Vi fick till och med bo i hennes hus i Italien när vi var på besök juli 2004. Hon är mycket gästvänlig och rolig att festa med.



Hälsningar



Beppe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela