Emmas

...men jo, jag hade en trevlig kväll och är rätt nöjd med min tid

Publicerad 2010-06-02 21:48:30 i Allmänt,

Vädret var perfekt, mina kompisar glada som alltid, 19.000 flickor, damer, fruntimmer, tanter och gummor (samt några hundra män) samlade på ett ställe ger en speciell stämning.

Jag passade på att ta bilder ur grodperspektiv, som var gårdagens tisdagstema, den här bilden på Jenny och Christin är den jag är mest nöjd med.
Jenny och Christin picnicar efter målgången

Klockan var halv elva innan jag var hemma (tack för det, SL) så det blev inget bloggande igår, men bättre sent än aldrig! Fler bilder i grodperspektiv hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela