Emmas

Vårtecken!

Publicerad 2010-03-23 21:11:21 i Allmänt,

Det som göms i snö kommer fram i tö... I eftermiddags när jag kom hem från jobbet blev jag lite sur över ett stort plastskynke på gräsmattan som tinat fram precis utanför vårt hus.
plast 
Men när jag blängde på plasten upptäckte jag nåt jag nog inte hade sett annars - inne i hörnet blommar krokus!
 krokusÅrets första, åtminstone för mig. Mys.

Plasten visade sig vara ett gammalt duschdraperi. Passar ju bra till veckans tisdagstema - plast.
duschdraperi

Kommentarer

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-03-23 22:17:32

Lustigt att hitta ett duschdraperi bara slängt sådär....? Men krokusarna hade nog mått gott därunder ;-) !

Postat av: Klimakteriehäxan

Publicerad 2010-03-23 22:32:14

känner minsann igen duschförhänget från Ikea - en gammal favorit!!! och tänk så bra att plasten låg där i snön, annars hade du kanske missat krokusarna! ett sånt ljuvligt fynd, njut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela