Emmas

Båttur med Kalle och Challe

Publicerad 2010-05-23 12:22:06 i Allmänt,

Tänk vad lycklig jag är som har två kompisar som är lika knäppa som jag. Jag menar, hur många är det som använder särsklida tröjor när de träffas?
Kalle Challe

I år åkte vi båt till Waxholm. Vi hade en supermysig dag i det fina vädret och gick från uteservering till uteservering och åt, drack och ptatade.

På vägen hem på båten blåste det kallt och det blev kommando "tröja på".

Kalle und Challe mit pullover

Jag skulle ju vara den enda av oss som klarar att lägga upp ett album på Facebook - och så misslyckas jag!? Bilderna finns istället, som vanligt, på min bildsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela