Emmas

Myrorna

Publicerad 2010-05-11 22:20:35 i Allmänt,

Det har öppnat två nya affärer alldeles nära oss: En second hand-butik och en konstaffär! Jag har tyvärr inte hunnit in där ännu, men det ser lovande ut genom fönstren:
Myrorna

Myrorna 2

Myrorna 3

Jag gillar gamla kläder och gamla prylar! Fler bilder på gamla saker hittar du på veckans tisdagstema.

När Alida var liten frågade hon: "Mamma, när kläderna blir för små för mig så ger vi dem till Siri, men vad gör vi när de blir för små för Siri?"
Jag: "Då ger vi dem till Myrorna."
Alida, skrattar. "Men på riktigt, mamma?"
JAg: "Det är på riktigt, vi ger dem till Myrorna."
Alida: "Men s å små är de väl inte!?"

Kommentarer

Postat av: Camilla "Lillagul"

Publicerad 2010-05-12 09:36:02

På Myrorna kan man göra fynd ibland !

Söt liten barnhistoria :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela