Emmas

Träningsvärk??

Publicerad 2010-11-03 11:47:15 i Kroppen,

Kan man få träningsvärk av att bara tänka på att komma igång med träningen?

På sistone har jag nämligen ägnat en del kraft åt att lägga upp en strategi för hur jag ska komma i form till HalvVasan. Däremot har jag inte utfört ett enda träningspass...

I går hade jag träningsvärk. I benen. Men jag kanske är så extremt otränad att jag fick träningsvärk av promenderna i Oso i helgen? Vi gick onekligen en hel del, både inne på muséer och ute, i regn, dimma och sol.

Dimman lättar över Oslofjorden, utsikt från Holmenkollen

Här är en bild från en av promenaderna.

Det är långsökt, men träningsvärk är vad jag fick dagen efter promenaden då bilden togs, och eftersom "Dagen efter" är veckans tisdagstema får detta bli mitt bidrag!

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2010-11-04 10:48:03

Långsökt eller inte, en vacker bild är det!

Postat av: Camilla "Lillagul"

Publicerad 2010-11-04 16:07:44

Var väl inte så långsökt att man får träningsverk dagen efter precis :)

Vacker bild !

Postat av: Marmeladen

Publicerad 2010-11-04 16:51:38

Jag tycker din tolkning är bra och bilden är fin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela