Emmas

Ibland kan det vara bra att inte få ändan ur vagnen!

Publicerad 2010-10-20 20:46:14 i Alida,

Det senaste året har vi fått hem flera erbjudanden att vaccinera vår tonårsdotter mot livmoderhalscancer. Vi har bestämt oss för att göra det, trots att det är dyrt (närmare 3000 kr har jag för mig).

Men det var ju så jäkla omständigt, man skulle besöka vårdcentralen och få ett recept på vaccinet och gå till apoteket och köpa det och sedan gå tillbaka till vårdcentralen för att utföra vaccinationen.

Och vi är ju som vi är, så det har inte blivit av.

Idag stod det i tidningen att alla flickor 13-17 år kommer att erbjudas vaccinet gratis!



På tal om Alida så lyckades hon förra veckan få tag på bilderna från sitt allra första modelljobb! Ni som följer den här bloggen vet att jag var med henne den dagen och har gått och längtat efter att få se resultatet. Här är den bild vars tillblivelse jag bloggade om i det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela