Emmas

Vi köpte bil i går!

Publicerad 2010-10-03 12:04:28 i Allmänt,

Alla är nöjda:
Jag är nöjd med att vi köpte en begagnad (man kan ha roligare med 30.000 kr än att köta ut en ny bil från bilhandlarn).
Mats är nöjd med att det blev en S-Max (den har överlägset bekvämaste baksätet av alla bilar vi provat, rymligt och tre riktiga individuellt inställbara stolar).
Alida är nöjd med att vi köpte en svart bil med coola detaljer (glastak, tonade rutor, flygplansbrickor och sju sitsar).
Siri är nöjd med att vi inte behöver åka och titta på fler bilar.

Vi firade med en festmåltid.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-03 16:07:56

Kul! Vi får väl se den till helgen gissar jag :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela