Emmas

Heja Greenpeace!

Publicerad 2010-09-08 21:23:29 i Allmänt,

Fick ett brev från Greenpeace idag. De berättade hur många viktiga projekt de har på gång, och frågade om jag skulle kunna tänka mig att öka mitt bidrag med tio kronor per månad.

Jag var på väg att lägga brevet i pappersinsamlingen, som jag vanligtvis gör med den här typen av brev, samtidigt som mina ögon stannade till vid en rad i slutet av brevet:

Om du har möjlighet att höja ditt bidrag behöver du inte göra någonting. Ändringen kommer att träda i kraft från och med september. Skulle du inte vilja ändra ditt månadsbelopp ber vi dig kontakta oss...

Hahaha! Jag tycker det är jättebra att inte behöva anstränga mig för att öka mitt bidrag. Men undrar hur många som blir förbannade? Och hur många som inte ens märker att de ökar sitt bidrag?

Kommentarer

Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Publicerad 2010-09-12 13:38:32

bilden under, vad härlig=)



Tack så jätte mycket=)



Kram till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela