Emmas

Jag som är fotointresserad borde verkligen utnyttja familjens modell...

Publicerad 2011-04-14 21:07:18 i Alida,

...mycket mer än vad jag gör. Idag passade jag iallafall på att knäppa några bilder när hon kom hem sminkad och fixad från ett jobb.



Jag har förresten anmält mig till en kul grej på Nikonforum.se - "En glugg genom Sverige". Ett antal medlemmar kommer att ta tre bilder var med samma objektiv. Objektivet ska skickas runt mellan alla som anmält sig. Bilderna ska vi lägga upp på Nikonforum och sen är tanken att sammanställa dem i en fotobok.

Jag vet att åtminstone tre av mina återkommande bloggläsare fotograferar med Nikon, varför inte haka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela