Emmas

Frågan är vilket som är jobbigast...

Publicerad 2011-02-07 14:42:11 i Siri,

I går satt jag vid datorn och hörde Siri o Mats prata i vardagsrummet, där teven visade SM i skidor.

Siri: "Hur långt är det mamma ska åka?"
Mats: "Fyra och en halv mil."
Siri: "Hur lång tid tar det?"
Mats: "Ja, det beror ju på hur snabb man är. - Emma, hur lång tid räknar du med att det ska ta att åka halvvasan?"
Jag: "Bortåt fem och en halv timme."
Mats (till Siri): "Kan du tänka dig, åka skidor i fem och en halv timme! Det är ju jobbigt att så länge!"
Siri: "Det är jobbigt att åka bil i fem och en halv timme!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela