Emmas

Senare samma kväll inne på Café Opera

Publicerad 2011-02-20 18:15:25 i Alida,

Jag tog med min syster på en välgörenhetsgala till förmån för hungerprojektet.


Andreas Weise och Olle Hedberg


Pernilla Wahlgren

Efter uppträdanden och en auktion följde kvällens höjdpunkt, och anledningen till att vi var där (som två katter bland alla Djursholms-hermeliner): modevisning med Alida som en av mannekängerna.


Alida i en klänning av Agneta Eckemyr


Tyvärr misslyckat foto, men Alida var jättevacker i en långklänning designad av Malin Andren.

De modeller som var under 18 år hade en särskilt avdelad vakt som såg efter dem hela kvällen, till exempel följde dem till toaletten. När visningen var slut åkte de ut i den kalla Stockholmsnatten. Det hjälpte inte att Alida hade sin mamma på plats, hon fick vänta ute medan jag och Malin hämtade ut våra jackor i garderoben.

Men fram tills dess hade hon haft roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela